Γιατί η επιχείρηση σου πρέπει να έχει παρουσία στο διαδίκτυο;

Γράφει ο Δημήτριος Γιαννούλας | Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ιδιοκτήτης της intographics™ διαφημιστικής

Ζούμε σε μια εποχή όπου το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Ο τρόπος που αλληλεπιδρούμε με τον έξω κόσμο έχει αλλάξει εντελώς.

Καθημερινά, αφιερώνουμε όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο ψάχνοντας για πληροφορίες, αναζητώντας προϊόντα και υπηρεσίες ή απλώς διασκεδάζοντας.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχειά, πάνω από 4 δις άνθρωποι χρησιμοποιούν σήμερα το διαδίκτυο. Τα νούμερα αυτά όλο και αυξάνονται και για τις σύγχρονες επιχειρήσεις σημαίνουν μόνο ένα πράγμα. Πρέπει οπωσδήποτε να αποκτήσουν παρουσία στο διαδίκτυο.

Θα ήθελες να μάθεις το γιατί; Τι καλύτερος τρόπος από το να το περιγράψουμε με ένα σύντομο, καθημερινό παράδειγμα. Ένα παράδειγμα που θα αντιστρέψει λίγο τα πράγματα όμως, ένα παράδειγμα δηλαδή από την οπτική γωνία του υποψήφιου πελάτη σου.

buyer persona 1

Λοιπόν, ας αναλογιστούμε για λίγο την καθημερινότητα ενός σύγχρονου ανθρώπου, της Μαρίας.

Η Μαρία, το πρώτο πράγμα που κάνει όταν ξυπνάει το πρωί είναι να τσεκάρει τα social media και τα email της. Σήμερα, με χαρά διαπιστώνει πως στα εισερχόμενα της, την περιμένει και ένα κουπόνι με έκπτωση 30% από το αγαπημένο της Κατάστημα Αθλητικών Ειδών.

Μπαίνει στο αυτοκίνητο της και φεύγει από το σπίτι της. Κάνει μια γρήγορη αναζήτηση στο Google για κοντινές Καφετέριες οι οποίες παρασκευάζουν espresso με την αγαπημένη της ποικιλία. Μέσα σε λίγα λεπτά κρατάει στα χέρια της το ρόφημα που θα της φτιάξει την ημέρα.

Φτάνει στο γραφείο της. Για κακή της τύχη όμως διαπιστώνει πως έχει χάσει το κλειδί της και δεν μπορεί να εισέλθει. Κανένα πρόβλημα. Μια αναζήτηση “Κλειδαράς Αθήνα” και ένα τηλεφώνημα αρκεί για να λύσει το πρόβλημα της.

Μεσημέρι, ώρα διαλείμματος για φαγητό. Σήμερα η Μαρία θα ήθελε να επιλέξει κάτι από κάποιο Ιταλικό Εστιατόριο. Κάνει την αναζήτηση της και αφού βλέπει τους καταλόγους στις Ιστοσελίδες από δύο Ιταλικά εστιατόρια που βρίσκονται στην περιοχή της, κάνει την παραγγελία της. Μία ολόφρεσκη σαλάτα του σεφ και μία ατομική πίτσα καταφθάνουν μετά από λίγη ώρα στο γραφείο της!

Μετά το φαγητό ώρα για λίγη διασκέδαση στο instagram. Η Μαρία τσεκάρει την ροή και βλέπει τις νέες δημοσιεύσεις από τους φίλους της. Ξαφνικά βλέπει και μία χορηγούμενη διαφήμιση από Γυμναστήριο της περιοχής της, που της προσφέρει μια δωρεάν συνεδρία personal training. Πολύ καλή ιδέα σκέφτεται και συμπληρώνει τα στοιχεία της για να κλείσει ραντεβού.

Η ημέρα στο γραφείο τελείωσε και η Μαρία επιστρέφει στο σπίτι της. Τα τελευταία πράγματα που κάνει πριν κοιμηθεί είναι να αναζητήσει και να κλείσει ραντεβού σε ένα Κέντρο Αισθητικής στην Αθήνα και να βρει κάποιο Διαιτολογικό Γραφείο κοντά στο γραφείο της για να κάνει μια επίσκεψη το επόμενο πρωί.

Τι μάθαμε λοιπόν από αυτό το παράδειγμα;

Μάθαμε ότι η επιρροή που έχει πλέον το διαδίκτυο στην καθημερινότητα ενός ανθρώπου είναι τεράστια. Ο κύριος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι διότι κάνει την καθημερινότητα του πολύ πιο εύκολη και απλή.

Στο πιο ουσιώδης για εσένα κομμάτι όμως. Μάθαμε ότι 7 επιχειρήσεις οι οποίες είχαν φροντίσει να έχουν μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία επωφελήθηκαν και απέκτησαν έναν νέο πελάτη, την Μαρία.

Η Μαρία για παράδειγμα, αναζήτησε για κλειδαρά στην Αθήνα. Ο κ. Χρήστος, κλειδαράς από την Αθήνα που είχε φροντίσει να έχει μια σύγχρονη Ιστοσελίδα με εύκολη περιήγηση κατάφερε να μετατρέψει την Μαρία σε πελάτισσα του.

Ο κ. Νίκος από την άλλη, κλειδαράς και αυτός από την Αθήνα που δεν έχει όμως παρουσία στο διαδίκτυο δεν κατάφερε και δεν θα καταφέρει να προσεγγίσει ανθρώπους όπως την Μαρία.

Κάνε το παρακάτω πείραμα για να το καταλάβεις ακόμη περισσότερο και να το διαπιστώσεις από μόνος/η σου:

1) Ποιο είναι το επάγγελμα σου και ποια η περιοχή που εξυπηρετείς; Ας υποθέσουμε πως είσαι Ψυχολόγος στην Αθήνα.

2) Πάμε για λίγο τώρα να δούμε τα πράγματα από την άλλη οπτική γωνία. Είσαι ένας άνθρωπος ο οποίος μένει στην Αθήνα και χρειάζεται τις υπηρεσίες κάποιου Ψυχολόγου. Τι κάνεις;

Ανοίγεις τον τηλεφωνικό κατάλογο και ψάχνεις τηλέφωνα; Ρωτάς τον γείτονα σου; Μήπως ψάχνεις στα φυλλάδια της πολυκατοικίας σου; Όχι, φυσικά! Αυτό που κάνεις είναι μια αναζήτηση στο Google με λέξη κλειδί “Ψυχολόγοι Αθήνα”.

Ψάχνεις για λίγο στα αποτελέσματα αναζήτησης, επισκέπτεσαι τις Ιστοσελίδες 2-4 Ψυχολόγων και κλείνεις ραντεβού σε εκείνον/η που θεωρείς καταλληλότερο/η για εσένα.

3) Δοκίμασε το τώρα και με το δικό σου επάγγελμα, όποιο και εάν είναι αυτό. Κάνε την αναζήτηση στο Google και περιηγήσου στα αποτελέσματα. Βρίσκεται η επιχείρηση σου εκεί; Εάν ναι, είναι η παρουσία της επαρκής ούτω ώστε κάποιος υποψήφιος πελάτης να έρθει σε επικοινωνία μαζί σου; Πως συγκρίνεσαι σε σχέση με την παρουσία των ανταγωνιστών σου;

Η παρουσία της επιχείρησης σου στο διαδίκτυο δεν είναι έξοδο, είναι επένδυση. Είναι μια επένδυση η οποία θα αποδώσει καρπούς από την πρώτη κιόλας ημέρα.

Κάποια ακόμη από τα οφέλη που θα αποκτήσει η επιχείρηση σου με την παρουσία της στο διαδίκτυο είναι:

Τι λες; Μήπως ήρθε η ώρα να κάνεις το επόμενο βήμα ούτως ώστε να προσεγγίσεις όλους αυτούς τους ανθρώπους που αναζητούν καθημερινά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου στο διαδίκτυο;

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στην παρακάτω φόρμα και ο σύμβουλος επιχειρήσεων της intographics™ διαφημιστικής θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σου προσφέρει μια δωρεάν συνεδρία. Θα σου δώσει χρήσιμες συμβουλές και σαφείς οδηγίες ούτως ώστε να κάνεις το επόμενο βήμα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την επιχείρηση σου.

Scroll to Top