ΧΡΥΣΑ ΓΕΛΑΔΑΡΗ

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Μας δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστούμε με το Φροντιστήριο της Κυρίας Χρύσας Γελαδάρη.

Ένα καινούργιο, υπερσύγχρονο Φροντιστήριο στην πόλη της Καλαμπάκας που ως στόχο έχει να “αγκαλιάσει” τα παιδιά και να τους προσφέρει πραγματικά εφόδια για την ζωή τους.

Η δουλειά μας σε πρώτη φάση ήταν να να δημιουργήσουμε μια εταιρική ταυτότητα για το Φροντιστήριο.

Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα minimal λογότυπο με απλές γραμμές και απλή γραμματοσειρά ούτως ώστε να είναι αναγνωρίσιμο και κατανοητό ακόμη και από μικρά παιδάκια.

agglikagallika1

Επιλέξαμε ζωηρά χρώματα με συνδυασμό που εκπέμπει ζωντάνια, χαρά και διασκέδαση.

agglikagallika2
business-card (1)

Το επόμενο βήμα ήταν να δημιουργήσουμε μια ιστοσελίδα αντάξια του Φροντιστηρίου.

Δημιουργήσαμε ένα εκπληκτικό Βίντεο για να προωθήσουμε τις ιδέες και τους στόχους του Φροντιστηρίου, και τα καταφέραμε Ρίξε μια ματιά παρακάτω και μην ξεχάσεις να ανοίξεις την φωνή!

Το πιο σημαντικό βήμα ήταν η προσέγγιση Marketing.

Αρχικά εκμεταλευτήκαμε τα Social Media και συγκεκριμένα το Facebook και το Instagram που διέθετε ήδη το φροντιστήριο.

Στοχεύσαμε στην δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου και τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά.

Από την στιγμή που αναλάβαμε και καθορίσαμε το περιεχόμενο στα Social Media είδαμε μια αύξηση στην απήχηση της τάξης του 187% μόλις τους 2 πρώτους μήνες.

Με αυτόν τον τρόπο το Φροντιστήριο και το όνομα της Κυρίας Γελαδάρη έγινε σιγά σιγά πιο γνωστό και προσελκύσαμε καινούργιοι πελάτες.

Μερικά δείγματα από το περιεχόμενο που δημοσιεύαμε.

Καταχωρήσαμε τα στοιχεία και την Ιστοσελίδα του Φροντιστηρίου στους κατάλληλους online καταλόγους και σιγουρευτήκαμε για το καλύτερο δυνατό SEO.

geladari catalog
seo geladari

Τέλος χρησιμοποιήσαμε ξανά τα Social Media, αυτήν την φορά όμως με πληρωμένες διαφημίσεις. Προωθήσαμε υλικό όπως το Video που δείξαμε παραπάνω και προσελκύσαμε κόσμο στην Ιστοσελίδα του Φροντιστηρίου για να μάθουν περισσότερα.

Το αποτέλεσμα ήταν να δούμε μία αύξηση σε εγγραφές τον 2ο χρόνο λειτουργίας του Φροντιστηρίου που άγγιξε το 150%.