Το πιο σημαντικό βήμα ήταν η προσέγγιση Marketing.
Αρχικά εκμεταλευτήκαμε τα Social Media και συγκεκριμένα το Facebook και το Instagram που διέθετε ήδη το φροντιστήριο.
Στοχεύσαμε στην δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου και τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά.
Από την στιγμή που αναλάβαμε και καθορίσαμε το περιεχόμενο στα Social Media είδαμε μια αύξηση στην απήχηση της τάξης του 187% μόλις τους 2 πρώτους μήνες.
Με αυτόν τον τρόπο το Φροντιστήριο και το όνομα της Κυρίας Γελαδάρη έγινε σιγά σιγά πιο γνωστό και προσελκύσαμε καινούργιοι πελάτες.
Μερικά δείγματα από το περιεχόμενο που δημοσιεύαμε.