Γιατί το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι το Α και το Ω του ψηφιακού (και όχι μόνο) Marketing;

υψηλής ποιότητας περιεχόμενο

Ίσως και να έχεις ακούσει ότι το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς ή ότι το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο μπορεί να φέρει απίστευτα αποτελέσματα σε μια επιχείρηση κ.τ.λ.

Τι είναι το Υψηλής Ποιότητας Περιεχόμενο;

Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο θα μπορούσε να είναι ένα χρήσιμο άρθρο, κάποιες φωτογραφίες, ένα video ή οτιδήποτε άλλο που θα μπορούσε να φανεί ενδιαφέρον, χρήσιμο και ελκυστικό σε κάποιον χρήστη.

Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή.

Πριν όχι και πάρα πολλά χρόνια ο χώρος που υπήρχε για να διαφημίζονται οι επιχειρήσεις ήταν περιορισμένος.

Οι τρόποι που υπήρχαν για να διαφημίζονται οι επιχειρήσεις περιορίζονταν σε διαφημιστικά σε εφημερίδες και γενικά έντυπη μορφή, ραδιόφωνα, τηλεόραση και διαφημιστικές πινακίδες σε δρόμους κ.τ.λ.

Οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονταν και “πάλευαν” για τον χώρο. Για παράδειγμα “πάλευαν” για το ποιος θα καταλάβει την καλύτερη και μεγαλύτερη θέση διαφήμισης σε μια εφημερίδα.

Έχοντας τόσο περιορισμένο χώρο και τόσο πολλούς ενδιαφερόμενους να διαφημιστούν σε αυτόν οι τιμές για διαφήμιση κυμαίνονταν σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Αποτέλεσμα να διαφημίζονται σε καλές θέσεις μόνο μεγάλες επιχειρήσεις και εταιρίες που είχαν τα χρήματα για να πληρώσουν.

Κάτι ήρθε όμως για να το αλλάξει αυτό.

Και λέγεται Ίντερνετ.

Πως το Internet άλλαξε τα πάντα στο χώρο της διαφήμισης;

internet

Με τον ερχομό του Internet και τη ραγδαία ανάπτυξη του άλλαξαν τα πάντα. Ο τρόπος που επικοινωνούμε, ο τρόπος που μαθαίνουμε, ψάχνουμε, διασκεδάζουμε και πολλά άλλα.

Ας εστιάσουμε λοιπόν στο τι άλλαξε στον τρόπο που διαφημιζόμαστε.

Όπως είπαμε και πριν οι επιχειρήσεις “πάλευαν” για το χώρο.

Το internet έχει σχεδόν απεριόριστο χώρο για να διαφημίζονται οι επιχειρήσεις. Η αποτελεσματικότητα είναι πραγματικά κάτι συγκλονιστικό, θα μιλήσουμε γι’ αυτήν σε κάποιο άλλο άρθρο.

Ο καθένας πλέον μπορεί να φτιάξει μία ιστοσελίδα και να προωθήσει την επιχείρηση του στο διαδίκτυο. Κανένας περιορισμός.

Υπάρχουν πλέον τα Social Media με σχεδόν 2,5 δις χρήστες και κάτι παραπάνω από 1,2 δις ιστοσελίδες για να διαφημιστούμε.

Είναι προφανές ότι ο χώρος δεν είναι πλέον πρόβλημα.

Οι επιχειρήσεις λοιπόν “παλεύουν” πλέον για την προσοχή. Και συγκεκριμένα για την προσοχή των υποψήφιων πελατών τους.

Οι χρήστες του Internet βομβαρδίζονται καθημερινά με δεκάδες διαφημιστικά.

Η διάρκεια της προσοχής τους μειώνεται οπότε και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν τρόπους για να κερδίσουν την προσοχή τους.

Κάπου εδώ λοιπόν έρχεται και το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Μπορεί το Υψηλής Ποιότητας Περιεχόμενο να κάνει την διαφορά;

 

Όχι απλά μπορεί να κάνει την διαφορά αλλά μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω.

Φαντάσου για λίγο τον εαυτό σου.

Εκεί που σερφάρεις στο διαδίκτυο ξαφνικά “πετάγεται” μια διαφήμιση με μια φωτογραφία χαμηλής ποιότητας και σου προσφέρει κάτι το οποίο δεν σε ενδιαφέρει και δεν σου προσφέρει καμία αξία.

Όχι απλά θα την αγνοήσεις αλλά πολλές φορές μπορεί να σε εκνευρίσει κιόλας.

Το σωστό, χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο είναι αυτό που θα σου αποσπάσει την προσοχή.

Ας δούμε δύο παραδείγματα και για να το κάνουμε ακόμη πιο κατανοητό, ας υποθέσουμε ότι η διαφήμιση είναι σχετική με τα ενδιαφέροντα σου:

Φαντάσου λοιπόν ότι είσαι δρομέας και σε ενδιαφέρουν θέματα σχετικά με άθληση τρέξιμο κ.τ.λ.

Εκεί που σερφάρεις βλέπεις ξαφνικά αυτό:

example1

Εντάξει ίσως το παρακάναμε αλλά πες την αλήθεια, έχεις δει πολλές τέτοιες διαφημίσεις…

Μετά από λίγη ώρα λοιπόν βλέπεις αυτό:

Η διαφορά πραγματικά “βγάζει μάτι”.

Το θέμα είναι ότι και οι δυο επιχειρήσεις μπορεί να προωθούν το ίδιο ακριβώς προϊόν.

Τα συμπεράσματα δικά σου.

Το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο φυσικά δεν αποτελεί βασικό στοιχείο μόνο στα διαφημιστικά αλλά παντού.

  • Σε μία ιστοσελίδα.
  • Σε μία αγγελία.
  • Στην παρουσίαση της δουλειάς ή της επιχείρησης σου.
  • Και σε πολλά άλλα

Πώς λοιπόν περιμένεις να προσελκύσεις πελάτες στην επιχείρηση σου όταν το περιεχόμενο σου όχι απλά δεν φέρνει θετικά αποτελέσματα αλλά μπορεί να καταστρέψει κιόλας την φήμη και την αξιοπιστία σου;

5 TIPS για να δημιουργήσεις Υψηλής Ποιότητας Περιεχόμενο

Εμείς στην intographics έχουμε βάλει στόχο και προτεραιότητα να δίνουμε στους ανθρώπους περιεχόμενο με αξία και ενδιαφέρον.

Μόνο έτσι κερδίζονται πιστοί πελάτες και έχουν ισχυρά αποτελέσματα οι καμπάνιες διαφήμισης.

Οι πελάτες μας έχουν δει τεράστια αποτελέσματα με Καμπάνιες Διαφήμισης που βασίστηκαν σε Υψηλής Ποιότητας Περιεχόμενο.

Τι θα έλεγες να δημιουργήσουμε μία Διαφημιστική Καμπάνια και για εσένα;

θα χαρούμε πολύ να έρθεις σε επικοινωνία μαζί μας για να συζητήσουμε τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια.

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ

Βραβευμένος Web/Graphic Designer | Πιστοποιημένος Digital Marketer | Ιδιοκτήτης intographics™ διαφημιστικής