Έχει τεράστια σημασία η επιχείρηση σου να έχει παρουσία στο διαδίκτυο. Τι και αν η ιστοσελίδα σου είναι λιγάκι απαρχαιωμένη και όχι και τόσο λειτουργική. Σημασία έχει ότι βρίσκεται εκεί. Σωστά; Λάθος!
75% των καταναλωτών δηλώνει ότι κρίνει την αξιοπιστία μιας επιχείρησης από την ιστοσελίδα της.
Μια “κακή” και ξεπερασμένη ιστοσελίδα όχι μόνο δεν μπορεί να κάνει καλό στην επιχείρηση σου αλλά μπορεί να κάνει και ανεπανόρθωτη ζημιά.
Ο κόσμος και γενικά οι χρήστες του διαδικτύου έχουν συνηθίσει πλέον σε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και δεν θα δεχτούν τίποτα λιγότερο από αυτό.
Φαντάσου την ιστοσελίδα σου σαν ένα υποκατάστημα της επιχείρησης σου. Κανείς δεν θέλει να αγοράσει ή να συναναστραφεί με μια επιχείρηση που το κατάστημα της είναι ακατάστατο, παλιομοδίτικο και ξεπερασμένο.
Οι συνέπειες μπορεί να είναι καταστροφικές για μια επιχείρηση και πολύ δύσκολα θα μπορέσει να ξανακερδίσει την αξιοπιστία της.
4 καταστροφικές συνέπειες μιας “κακής” ιστοσελίδας