Τι είναι αυτό που ξεχωρίζει την Nike με την Adidas; Την Coca-Cola με την Pepsi; Είναι το όνομα της εταιρίας, το λογότυπο, τα χρώματα που χρησιμοποιεί, οι ιδέες που μεταφέρει και η αίσθηση που δίνει στους πελάτες της για την εταιρία και τα προϊόντα της.
Ας κάνουμε ένα πείραμα:
Τι σου έρχεται πρώτο στο μυαλό ακούγοντας την λέξη ΝΙΚΕ;
Σχεδόν σίγουρα σου ήρθε στο μυαλό το λογότυπο, ο αθλητισμός, η αντοχή και τα λοιπά. Δεν ήταν καθόλου τυχαίες αυτές οι σκέψεις διότι διαμορφώθηκαν από την Εταιρική Ταυτότητα της NIKE.
Τι είναι λοιπόν η Εταιρική Ταυτότητα;
Η Εταιρική Ταυτότητα είναι ένα σύνολο στοιχείων ( όνομα, λογότυπο, σχήματα, χρώματα, σλόγκαν κ.τ.λ.) τα οποία διαμορφώνουν την εικόνα μιας επιχείρησης και το πώς κάποιος την αντιλαμβάνεται βλέποντας τα.
Αντιπροσωπεύουν τις αξίες, την κουλτούρα, τις ιδέες και την προσωπικότητα μιας επιχείρησης. Για να πετύχει το σκοπό της βέβαια, η ανάπτυξη μιας Εταιρικής Ταυτότητας πρέπει να είναι μελετημένη, συναφής και συνεπής στους στόχους της.
Ποια είναι τα βασικότερα στοιχεία μιας Εταιρικής Ταυτότητας;