Τι είναι η Landing Page και πώς μπορεί να εκτοξεύσει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σου;

Γράφει ο Δημήτριος Γιαννούλας | Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Ιδιοκτήτης της intographics™ διαφημιστικής

τι είναι η Landing Page

Τι είναι η Landing Page;

Landing Page ή αλλιώς Σελίδα Προορισμού. Πρόκειται στην ουσία για μια υποσελίδα στο εσωτερικό μιας Ιστοσελίδας ή μία μονοσέλιδη Ιστοσελίδα που έχει σαν σκοπό να παροτρύνει τους επισκέπτες να προχωρήσουν σε μία συγκεκριμένη ενέργεια.

Η ενέργεια αυτή πολλές φορές είναι να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους σε μια φόρμα (όνομα, e-mail, κ.τ.λ.), να κάνουν μια αγορά ή να πάρουν ένα τηλέφωνο.

Στόχος είναι η δημιουργία ενός καναλιού επικοινωνίας με τους επισκέπτες ούτως ώστε να μετατραπούν σε πελάτες.

Οι επισκέπτες συνήθως μεταφέρονται σε μια Landing Page είτε πατώντας ένα link στο εσωτερικό μιας Ιστοσελίδας, είτε ένα link που βρίσκεται σε ένα διαφημιστικό σποτ στο Google, Facebook κ.τ.λ.

Μια Landing Page έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό και ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς τους επισκέπτες. Παρακάτω ένα παράδειγμα μιας Landing Page:

landing page sample

Στη συγκεκριμένη περίπτωση βλέπουμε ότι μια επιχείρηση προσφέρει ένα εκπτωτικό κουπόνι στους επισκέπτες. Για να αποκτήσει πρόσβαση στο κουπόνι ο επισκέπτης πρέπει να πληκτρολογήσει το e-mail του.

Αργότερα αυτό το e-mail θα χρησιμοποιηθεί από την επιχείρηση για περαιτέρω επικοινωνία και σύνδεση με τον επισκέπτη.

Τι διαφορά έχει μια Landing Page από μια τυπική Ιστοσελίδα;

Μια Landing Page έχει ένα και μόνο στόχο κάθε φορά. Γι’ αυτό το λόγο όπως φαίνεται και στο παράδειγμα παραπάνω δεν υπάρχουν κουμπιά πλοήγησης για την υπόλοιπη Ιστοσελίδα, δεν υπάρχουν links και άλλα πράγματα που να αποσπούν την προσοχή των επισκεπτών.

Ο στόχος της παραπάνω Landing Page για παράδειγμα είναι ένας. Η ανταλλαγή ενός κουπονιού με το e-mail του επισκέπτη. Αυτό είναι που κάνει τις Landing Pages τόσο αποτελεσματικές.

Ένα πραγματικό παράδειγμα:

Πελάτης μας χρησιμοποιούσε πληρωμένες διαφημίσεις στην αναζήτηση Google με σκοπό να προσελκύσει ανθρώπους οι οποίοι ενδιαφέρονταν για μετατροπή παραδοσιακού τζακιού σε ενεργειακό.

Το λάθος που έκανε, όπως και πολλές άλλες επιχειρήσεις ήταν να κατευθύνει τους χρήστες στην κεντρική του Ιστοσελίδα. Η καμπάνια του (διάρκειας σχεδόν 6 μηνών) δυστυχώς δεν ήταν αποτελεσματική.

Ο κύριος λόγος που η καμπάνια του απέτυχε ήταν ότι ενώ οι επισκέπτες ενδιαφέρονταν για μετατροπή παραδοσιακού τζακιού σε ενεργειακό όταν έκαναν κλικ στην διαφήμιση του κατευθύνονταν στην κεντρική Ιστοσελίδα της επιχείρησης.

Εκεί τους καταλάμβαναν οι πολλές πληροφορίες, τα διάφορα links και εκεί που στην αρχή έψαχναν για κάτι συγκεκριμένο στο τέλος έφταναν στο σημείο να κοιτάνε για σόμπες πέλλετ και ξεχνούσαν τι έψαχναν αρχικά. Αποτέλεσμα φυσικά να μην προχωρούν σε αγορά αλλά να αποχωρούν από την ιστοσελίδα.

Αυτά τα στοιχεία δεν είναι υποθετικά, είναι στοιχεία τα οποία μας δίνει το Google Analytics και το Google Ads για το “ταξίδι” που κάνουν οι επισκέπτες κάνοντας κλικ σε μια διαφήμιση μας στο Google.

Η λύση:

Απευθύνθηκε σε εμάς και μετά από έρευνα που κάναμε στην καμπάνια του διαπιστώσαμε τα προβλήματα που αναφέραμε παραπάνω.

Το πρόβλημα φυσικά ήταν η σελίδα που κατεύθυνε τους επισκέπτες. Σχεδιάσαμε λοιπόν μια Landing Page η οποία ήταν κομμένη και ραμμένη στην καμπάνια του πελάτη μας.

Με σαφείς πληροφορίες και πλεονεκτήματα για το θέμα που αναζητούσαν οι επισκέπτες, τους παροτρύναμε στο τέλος να πάρουν τηλέφωνο την επιχείρηση ή να αφήσουν τα στοιχεία τους για να επικοινωνήσει η επιχείρηση μαζί τους.

Μια γρήγορη ματιά στην Landing Page που δημιουργήσαμε.

Όπως βλέπεις και παραπάνω η Landing Page επικεντρώνεται και είναι στοχευμένη σε ένα θέμα, την μετατροπή ενός παραδοσιακού τζακιού σε ενεργειακό.

Ο επισκέπτης ενημερώνεται για αυτό ακριβώς που έψαχνε χωρίς να του αποσπάει κάτι άλλο την προσοχή. Η ενέργεια που του ζητάμε να κάνει είναι επίσης μία, να έρθει σε επικοινωνία με την επιχείρηση. Το αποτέλεσμα;

Μία από τις πιο επιτυχημένες καμπανιές που διαχειριστήκαμε. Δεν είναι δυνατό να αποκαλύψουμε νούμερα αλλά ήταν πραγματικά μια τεράστια επιτυχία.

5 Tips για αποτελεσματικές Landing Pages

Τι θα έλεγες να δημιουργήσουμε μια Landing Page και για την επιχείρηση σου;

Ακόμη και εάν δεν έχεις Iστοσελίδα υπάρχει δυνατότητα δημιουργίας μιας Landing Page για να σε βοηθήσει σε ένα συγκεκριμένο σκοπό. Τα αποτελέσματα που είδαν οι πελάτες μας με αυτήν την προσέγγιση ήταν πραγματικά εκπληκτικά.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στην παρακάτω φόρμα και ο σύμβουλος επιχειρήσεων της intographics™ διαφημιστικής θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σου προσφέρει μια δωρεάν συνεδρία. Θα σου δώσει χρήσιμες συμβουλές και σαφείς οδηγίες ούτως ώστε να κάνεις το επόμενο βήμα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την επιχείρηση σου.

Scroll to Top